برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پسر جوان مشهدی، پدر پیرش را  کشت

  • کد خبر: ۲۳۱۱۵۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
پسر جوان مشهدی، پدر پیرش را  کشت
جنایت خانوادگی به قیمت جان پیرمرد ۷۳ ساله تمام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیمه‌های بامداد دیروز حادثه‌ای تکان‌دهنده در مشهد به وقوع پیوست و پسری جوان برخلاف ضرب‌المثلی که می‌گوید: «چاقو دسته‌اش را نمی‌برد.» با کشتن پدرش به ضرب چاقو این ضرب‌المثل را نقض کرد. حادثه‌ای که منجر به کشته‌شدن پیرمردی هفتاد و سه ساله به دست پسر بیست و هفت ساله‌اش شد.

ماجرا ۱۰ دقیقه مانده به نیمه‌شب آغاز شد و تکنسین‌های اورژانس پیکر غرق به خون پیرمردی را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد رساندند. کادر درمان متوجه شدند که او از ناحیه شکم، چاقو خورده است و بدون توجه به علت بلافاصله عملیات درمانی را آغاز کردند. روند درمان به کندی پیش می‌رفت و اوضاع پیرمرد رو به وخامت می‌رفت تا اینکه یک ساعت بعد، این فرد به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

مرگ مشکوک یک پیرمرد

بلافاصله موضوع این مرگ مشکوک به پلیس گزارش شد و گروهی از افسران انتظامی در محل حاضر شدند. مأموران با مشاهده جسد که آثار جراحت چاقو روی آن مشهود بود، بلافاصله موضوع را به بازپرس جنایی اعلام کردند.
ساعت ۲ صبح بود که بازپرس جنایی برای بررسی موضوع به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد رفت. بررسی وضعیت جسد نشان داد که متعلق به پیرمردی هفتاد و سه‌ساله و بازنشسته نیروی انتظامی بوده است که از بولوار پنجتن به بیمارستان منتقل شده است.

ردپای یک درگیری خانوادگی

بررسی‌های اولیه نشان داد که او بر اثر اصابت چاقو کشته شده که آثار آن نیز روی جسد مشهود بود، کارشناسان پزشکی قانونی نیز موضوع را تأیید کردند. در پیگیری علت حادثه مشخص شد که این پیرمرد در یک درگیری خانوادگی مصدوم شده است. با دستور مقام قضایی و پیگیری عوامل انتظامی مشخص شد که عامل این جنایت پسر بیست و هفت ساله این پیرمرد بوده است که بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری این فرد آغاز و متهم ساعتی بعد در منزلشان (محل وقوع جرم) شناسایی و دستگیر شد. 

پیگیری علت این حادثه در حالی آغاز شد که مقام قضایی متوجه شد هنگام درگیری کسی به جز پیرمرد و پسرش در منزل نبوده و دیگر اعضای خانواده نیز نمی‌دانند علت درگیری این پدر و پسر چه بوده است.

علائم بیماری روانی شدید

با دستگیری متهم، در حالی تحقیقات از این فرد آغاز شد که این فرد با علائمی که نشان‌دهنده مشکلات روحی و روانی شدید بود، نتوانست توضیح بیشتری به‌منظور زدودن ابهامات این پرونده انجام دهد.

روز گذشته نیز متهم با دستور قاضی صفری به شعبه بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد منتقل شد. اما این فرد در این جلسه هم نتوانست اطلاعات بیشتری از علت اختلاف با پدرش به مقام قضایی بدهد تا جایی که در نهایت پای کارشناسان پزشکی قانونی به پرونده باز شد تا وضعیت سلامت روانی متهم به قتل بررسی شود. 

بررسی‌های اولیه در حالی مشکلات حاد روانی را برای این پسر جوان نشان می‌دهد که به‌طور قطعی نمی‌توان آن را تأیید یا رد کرد و این موضوع نیازمند معاینات تخصصی و بررسی‌های بیشتر است. تحقیقات قضایی در این پرونده جنایی تا رسیدن به نتایج نهایی و روشن‌شدن انگیزه متهم ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->